Strategia
Powiedz nam, co chcesz osiągnąć – my powiemy Ci jak to zrobić. Sprawiamy, że każda wydana złotówka przynosi maksymalny efekt.
Powiedz nam, co chcesz osiągnąć – my powiemy Ci jak to zrobić. Sprawiamy, że każda wydana złotówka przynosi maksymalny efekt.
Powiedz nam, co chcesz osiągnąć – my powiemy Ci jak to zrobić. Sprawiamy, że każda wydana złotówka przynosi maksymalny efekt.
Daj o sobie znać klientom, którzy szukają firm takich jak Twoja w Mapach i wyszukiwarce Google. Płacisz tylko za wyniki, np. gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy.
Efektywnie realizujemy budżety, współpracując tylko z zaufanymi wydawcami. Tworzymy efektywne mediaplany i analizujemy ryzyko kampanii.
Daj o sobie znać klientom, którzy szukają firm takich jak Twoja w Mapach i wyszukiwarce Google. Płacisz tylko za wyniki, np. gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy.
Google Ads to system umożliwiający płatną reklamę w Google
- nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google, czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie - koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę, jej wyświetlenie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy obejmujących:
Google Ads to system umożliwiający płatną reklamę w Google
- nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google, czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie - koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę, jej wyświetlenie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy obejmujących:
Google Ads to system umożliwiający płatną reklamę w Google
- nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google, czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie - koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę, jej wyświetlenie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy obejmujących:
Lead generation to proces, którego celem jest pozyskanie danych kontaktowych (jak imię, adres e-mail, numer telefonu) do potencjalnych klientów.
Do generowania leadów wykorzystuje się liczne narzędzia internetowe oraz technologie ułatwiające dotarcie do odbiorców. Samo pojęcie leadu oznacza osobę bądź firmę zainteresowaną działalnością Twojego biznesu. Przekazują oni swoje dane kontaktowe za pomocą specjalnego formularza.
Google Ads to system umożliwiający płatną reklamę w Google
– nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google, czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie – koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę, jej wyświetlenie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy obejmujących:
Prowadzenie strony na Facebooku doskonale uzupełniają kampanie reklamowe.
Dzięki promocji zwiększysz swoje zasięgi i dotrzesz do osób, które nie tylko odwiedzą profil Twojej firmy, ale przejdą na stronę internetową i wykonają oczekiwane działanie
Performance Marketing, zwany też marketingiem efektywnościowym,
to model działań marketingowych, którego celem jest nakłonienie potencjalnych klientów do wykonania oczekiwanych przez reklamodawcę czynności. Może to być np. kliknięcie w banner, wejście na stronę, wypełnienie formularza lub ankiety, czy też złożenie zamówienia. Znaczenie mają tu wszystkie aktywności konsumentów.
Lead generation to proces, którego celem jest pozyskanie danych kontaktowych (jak imię, adres e-mail, numer telefonu) do potencjalnych klientów.
Do generowania leadów wykorzystuje się liczne narzędzia internetowe oraz technologie ułatwiające dotarcie do odbiorców. Samo pojęcie leadu oznacza osobę bądź firmę zainteresowaną działalnością Twojego biznesu. Przekazują oni swoje dane kontaktowe za pomocą specjalnego formularza.
Od 2012 roku zaprojektowaliśmy setki linii kreatywnych kampanii online dla dużych i mniejszych Klientów. Poczynając od globalnych marek po małe rodzinne przedsiębiorstwa.
Projektujemy reklamy, które zachęcą do kliknięcia, a strony docelowe ułatwią podjęcie decyzji (np. rejestracja, pozostawienie danych kontaktowych, zakup). Mamy doświadczenie w pracy dla globalnych marek, jak i rodzinnych przedsiębiorstw.
Przygotujemy reklamę w specyfikacji największych portali, a jeśli zajdzie potrzeba -także na niszowe serwisy.