Skip to content Skip to footer
AI-driven Visuals

Trenowanie modeli AI / CGI

Trening modeli w kontekście CGI (computer-generated imagery) polega na wykorzystaniu sztucznej inteligencji do generowania realistycznych obrazów lub animacji przedstawiających tę samą osobę w różnych pozach i otoczeniu. W dziedzinie marketingu i e-commerce efektem treningu może być chociażby modelka, która zaprezentuje Twoją nową linię odzieży bez organizowania kosztownych sesji zdjęciowych.

Wirtualne przymierzalnie

Modele mogą służyć w wirtualnych przymierzalniach.  Pozwalają Klientom ocenić, jak produkt może się prezentować na określonej sylwetce jeszcze przed dokonaniem zakupu.

Realistyczne wizualizacje produktów

Wizualizacje produktów pozwalają Klientom na lepsze zrozumienie wyglądu i cech produktów przed zakupem. 

Angażujące treści

 AI może być wykorzystana do generowania „sesji” modeli o nietypowych cechach. W ten sposób reklama przyciąga uwagę i zwiększa zaangażowanie Użytkowników.

Wpływ obrazu na decyzje zakupowe

Przeprowadzanie testów A/B na wygenerowanych obrazach „modeli” pozwala firmom na zrozumienie, jakie cechy wizerunku mają największy wpływ na zaangażowanie klientów i skuteczność kampanii reklamowych.