Na dobry początekKey visual
Key visual
-klucz graficzny
Key visual stanowi fundament, który nadaje spójność komunikacji, umożliwia łatwiejsze rozpoznanie i zapamiętanie marki lub produktu przez Odbiorcę. Bezpośrednio wpływa na odbiór i skuteczność wszystkich działań w ramach kampanii reklamowej.
Na co ma wpływ dobrze zaprojektowany key visual?
Pierwsze wrażenie
Keyvisual to pierwsza rzecz, którą widzi potencjalny Klient. To on ma za zadanie przyciągnąć uwagę i zainteresować.
Spójność
keyvisual stanowi punkt odniesienia dla całej kampanii. Określa kierunek, styl i paletę kolorów. Dzięki temu reszta materiałów marketingowych jest spójna i zrozumiała dla Odbiorców.
Rozpoznawalność
Keyvisual może stać się ikoną marki. Jeśli jest zapadający w pamięć -odbiorcy zrozumieją przekaz nawet bez dodatkowych informacji.
Emocje i przekaz
Dobrze zaprojektowany keyvisual potrafi przekazać emocje i wartości marki w jednym obrazie. To kluczowe, by dotrzeć do ludzi na poziomie emocjonalnym. To znacznie zwiększa szanse na konwersję.
Przykładowe key-visuale
Zobacz przykłady przygotowanych przez nas key-visuali.