Skip to content Skip to footer
Efektywnie i efektownie

UX / UI

Żaden produkt cyfrowy nie może się obejść bez dobrze przemyślanego UI (User Interface) i UX (User Experience). Wpływają one na sposób, w jaki Użytkownicy korzystają z danej aplikacji, strony produktowej lub sklepu online i decydują o ich zadowoleniu.
Ma to ogromne znaczenie w kontekście stron produktowych i promocyjnych (landing page).

Efekt WOW

Przy pierwszym kontakcie Użytkownika z produktem liczy się efekt „wow”. Jeśli interfejs nie jest atrakcyjny i intuicyjny, może się on zniechęcić już na samym początku.

Użyteczność

Dobrze zaprojektowany interfejs zapewnia łatwą nawigację, umożliwiając Użytkownikom szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji i funkcji. W dobie przesytu danymi to kwestia być lub nie być dla każdej aplikacji, sklepu lub strony. 

Zrozumienie potrzeb

UX jest związane ze zrozumieniem potrzeb i oczekiwań Użytkowników. Dzięki temu można dostosować produkt do ich preferencji, co zwiększa szanse na ich satysfakcję i lojalność.

Retencja i polecanie

ozytywne doświadczenia użytkowników przekładają się na ich retencję i zdolność do polecania produktu innym. Zadowoleni Użytkownicy stają się ambasadorami marki.

Zobacz wybrane realizacje na przykładzie stron lądowania:
WealthSeed – aplikacja finansowa  /