Efektywnie i efektownie
UX / UI
Żaden produkt cyfrowy nie może się obejść bez dobrze przemyślanego UI (User Interface) i UX (User Experience). Wpływają one na sposób, w jaki Użytkownicy korzystają z danej aplikacji, strony produktowej lub sklepu online i decydują o ich zadowoleniu.
Ma to ogromne znaczenie w kontekście stron produktowych i promocyjnych (landing page).
Ma to ogromne znaczenie w kontekście stron produktowych i promocyjnych (landing page).
Efekt WOW
Przy pierwszym kontakcie Użytkownika z produktem liczy się efekt „wow”. Jeśli interfejs nie jest atrakcyjny i intuicyjny, może się on zniechęcić już na samym początku.
Użyteczność
Dobrze zaprojektowany interfejs zapewnia łatwą nawigację, umożliwiając Użytkownikom szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji i funkcji. W dobie przesytu danymi to kwestia być lub nie być dla każdej aplikacji, sklepu lub strony.
Zrozumienie potrzeb
UX jest związane ze zrozumieniem potrzeb i oczekiwań Użytkowników. Dzięki temu można dostosować produkt do ich preferencji, co zwiększa szanse na ich satysfakcję i lojalność.
Retencja i polecanie
ozytywne doświadczenia użytkowników przekładają się na ich retencję i zdolność do polecania produktu innym. Zadowoleni Użytkownicy stają się ambasadorami marki.
Zobacz przykłady UI/UX w landingach sprzedażowych
Zobacz niektóre z przygotowanych przez nas stron lądowania.
Z samego założenia musza proste w obsłudze i ułatwiać podjęcie decyzji.