Efektywnie i efektownie
Mailingi graficzne
Dobrze zaprojektowane mailingi graficzne są kluczowym narzędziem w kampaniach w kanale digital. Pomagają uzyskać bardzo wysokie współczynniki konwersji.
Wysokie współczynniki konwersji
Mailingi graficzne mają ogromny potencjał konwersji. Wielu marketerów uważa, że to podstawowy kanał skutecznego dotarcia z komunikacją sprzedażową.
Estetyka
Dobrze zaprojektowane mailingi graficzne pozostawiają pozytywne wrażenie, budując zaufanie do marki i zwiększając jej prestiż u Odbiorcy.
Dostępność
Mailingi muszą być responsywne, czyli dostosowane do różnych ekranów. Techniczne możliwości w tym kanale nie są wysokie -więc tym bardziej wymagana jest tutaj wiedza doświadczonych projektantów. Brak responsywności może zniechęcać odbiorców i obniżać efektywność kampanii.
Personalizacja
Mailingi graficzne pozwalają na personalizację treści i ofert. Dzięki temu można dostosować przekaz do konkretnych grup docelowych, co zwiększa skuteczność kampanii.
Przykładowe mailingi
Zobacz niektóre z przygotowanych przez nas kreacji mailingowych...